Re: Sortowanie wg daty na NT

On Wed, Dec 03, 1997 at 10:32:23AM +0000, Tomasz Judycki wrote:
> Nie jest stringiem! Gdyby byla, to niepotrzebna bylaby funkcja
> 'string'.

To nie lepiej sprawdzac:

 zmienna >= DATE('90/01/01')

Poza tym wydaje mi sie, ze tekst1 begins tekst2 jest prawda gdy poczatek
tekst1 jest zgodny z tekst2 a nie wiekszy lub wiekszy-rowny, czyli
ponizszy przyklad raczej poszuka wszystkich rekordow w ktorych podane
pole bedzie rowne '90/01/01' i tu az sie prosi '=' a nie begins.

--
Mariusz Boronski.

  Publiczny Dostep       | e-mail: marbo@pdi.net, marbo@irc.pl
  do Internetu Sp.z o.o. | irc: marbo, tel.: 0-602 317734, 0-52 221567
  Dyrektor o/bydgoskiego | www: http://www.pdi.net, http://marbo.pdi.net

  Microsoft lub zdrowie, wybor nalezy do Ciebie ...