Re: Nowy serwis WWW

On 30 Nov 97 at 21:54, Marek Miłosz wrote:

> Witam listowiczów
> na (niestety starym i zapchanym, ale sie poprawimy) serwerze PLUTONie
> posadowilem nowy serwis WWW Klubu - troche nawiazuje do poprzedniego a troche
> zmieniony graficznie. Z nowosci polecam: 1) serwis foto z Kazimierza 2) skroty
> artykulow z Kazimierza (dla tych co zaluje ze nie byli) 3) elektroniczny
> katalog aplikacji w Progressie - poszukajcie swoich ofert
>
> Ciagle brak mi ogloszen czlonkow Klubu o swoich firmach
>
> Prosze o uwagi (ze wolno chodzi to wiem)

Gratuluję swietnej strony. Jest przejrzysta, czytelna a przy tym kolorowa -
ladna i nie nacpana. Serwis zdjeciowy z Kazimierza - pierwsza klasa. Powoli
obrastamy w tresci. Tak trzymac!

Pawel Dobrzynski

Pawel Dobrzynski, CSBI Progress Department

   Computer Systems for Business International SA
   ul. Plowiecka 1, PL 04-501 Warszawa, POLAND
   phone: (+48-22) 673-16-80  fax: (+48-22) 612-31-22
   http://www.csbi.waw.pl/