Re: Fw: RECID nr 2.

On  4 Sep 97 at 12:15, Adam wrote:

> [ciacho]
>
>  To ja moze dorzuce jeszcze garsc szczegolow. Omawiana konstrukcja wystepuje
>  zawsze w takim otoczeniu:
>

>  CREATE tabela.
>  ASSIGN
>  	.
>  	.
>  	. i tak dalej
>
>  /* recno = RECID(tabela) */  <- tutaj ktos wyciachal i dopisal ponizej co
>  nastepuje:
>
>  IF RECID(tabela) = -1 THEN .
>
>  Moj pomysl na ta historie byl taki, ze byc moze uzycie funkcji RECID wymusza
> [...]

Nie mam pojecia o co chodzi. Indeksy aktualizuja sie przeciez same i
to na biezaco.
Celem modyfikacji moglo byc oszczedzanie pamieci.

--
Tomasz Judycki     tj@csbi.waw.pl

CSBI SA,                tel (48 22) 610 85 80 ext. 334
Plowiecka 1,            fax (48 22) 612 20 61
04-501 Warsaw,
Poland
http://www.csbi.waw.pl