Re: Gdzie mozna znalezc opis gramatyki???

On Thu, 26 Jun 1997, Tomasz Judycki wrote:

> def query q for kosz,truskawka.
>
> open query q for each kosz no-lock,
>    first truskawka of kosz no-lock where kolor="czerwony".
>
> Z gory ostrzegam, ze przy pomocy UIB v.7 nie mozna uzyc 'first' w
> query.

Ten pan rowniez nie dostanie pocztowki :)). Zadanie brzmialo

Rozwiazanie Tomka Judyckiego wybierze kosze w ktorych jest co najmniej
jedna czerwona truskawka (a wiec moga byc tez zielone). A nam chodzi o
kosze w ktorych sa TYLKO czerwone truskawki. Rozwiazanie lepsze od
rozwiazania poprzedniego, gdyz nie bedzie dublowania danych o koszach w
browserze, ale chyba nie zasluguje na pocztowke.

Opis w dokumentacji nie mozna nazwac gramatyka, bo nie ma opisu produkcji
z "expression" (chyba, ze przegapilem?)

> --
> Tomasz Judycki     tj@csbi.waw.pl
>
> CSBI SA,                tel (48 22) 610 85 80 ext. 334
> Plowiecka 1,            fax (48 22) 612 20 61
> 04-501 Warsaw,
> Poland
> http://www.csbi.waw.pl

Pozdrawiam baaaaardzo serdecznie :))))

Tomasz Fidecki                          phone (voice)  +48 22 6404728
Financial Services LTD                  mailto:tomek@fsl.com.pl
Marynarska 21
02-674 Warsaw Poland