Re: Menu progresowe w Windows

Andrzej Osipienko wrote:

> Czy ktokolwiek rozwiazal taki problem:
> Po wybraniu jakiejs tam opcji z menu i wykonaniu sie procedury pod
> nia podpientej,chce by  menu rozwiajo sie samo do miejsca skad
> zostala wywolana procedura.
>
> Osip

Menu jest bardzo specyficznym obiektem ekranowym. Zadnych metod,
atrybuty skromniutkie, wiec i symulacja zdarzen, tez kuleje. Osobiscie
nie sadze, ze uda sie to zrobic, ale moze dyzurny z CSBI, w ktorego role
dzielnie sie wciela pan Tomek Judycki, powie cos innego. Moze jakies
menu dynamiczne... Nie wiem i sam jestem ciekaw.
A moze panie Andrzeju udalo sie panu nie deklarowac ponownie menu po
wywolaniu podprogramu. Jesli tak, to chetnie poslucham.

Tomek
--
   _________
  |_   _|_ _| Tomasz Fidecki