DB buffers

Czesc !
Pisze pierwszy raz na liste, chociaz sledze ja juz od kilku tygodni.
Prosze o pomoc w nastepujacej sprawie:
Wdrazam system obslugujacy dzial zbytu. System pracuja na serwerze
w wersji 7.3B pod kontrola Novell Netware 4.11.
Klienci, to stacje DOS'owe komunikujace sie z serwerem poprzez SPX.
Zdarzylo sie juz kilka razy, ze w momencie, gdy pracuje jednoczesnie 4-5
osob serwer PROGRESS'a zatrzymuje sie z komunikatem:

SYSTEM ERROR: Not enough database buffers (-B). (1040)

Oczywiscie za kazdym razem zwiekszalem parametr -B przy starcie serwera
az doszedlem do wartosci 6500, ale dalej nie mam pewnosci, czy to wystarczy,
ponadto nie moge wyobrazic sobie sytuacji, w ktorej jednemu klientowi bazy
potrzeba ok 1500 buforow!
Jesli ktos z Was zetknal sie z podobnym problemem lub ma jakies sugestie
bardzo prosze o szybka odpowiedz.

Artur

arturz@cpu-zeto.com.pl