Re: Linux i Progress

Na stronie

http://www.progress.com/products/pavail.pdf

jest zamieszczona aktualna lista platform obslugiwanych przez poszczegolne wersje
Progressa, WebSpeeda, Fathoma itp.

Na dzien dzisiejszy Progress v.9.1d zrealizowano dla nastepujacych platform linuksowych:
Red Hat Linux (Intel) v. 6.2, 7, 7.1, 7.2
SuSE Linux (Intel) 7.2, 7.3
TurboLinux (Intel) 7
Caldera OpenLinux (Intel) 3.1.1

W (niedalekiej ?) przyszlosci planowane jest jednolite wydanie v.9 na platformy z "rodziny" United Linux (bez rozdrobniania na SuSe
Linux itp.)

Progress w wersji 8.3E moze dzialac tylko na jednej platformie linuksowej:
Red Hat Linux (Intel) v. 6.2, 7, 7.1

Nie jest planowane wydanie wersji 8 na inna platforme linuksowa.

Pozdrowienia,
Marek Prokop