Re: Linux i Progress

Witam!

Mam jeszcze pytanie. Gdzie można zdobyć progresa na linuxa i jaka jest najnowsza wersja?

From: Henryk Jusza
To: progress@zeto.bydgoszcz.pl
Sent: Wednesday, September 18, 2002 1:40 PM
Subject: Re: Linux i Progress

czy ktoś posiadam doświadczenie z Linuxem i Progresem? Interesuje mnie jaką dystrybucję wybrać czy w grę wchodzi tylko
RED HAT i w jakiej wersji najlepiej? Jak to działa? Jaki serwer dla 30 użytkowników?

Witam !
My właśnie działamy z serwerem Progress'a pod Linux'em z dystrybucji DEBIAN werja 2.2. Działa zupełnie przyzwoicie na maszynie z czterema procesorami Xenon 700 i 1 GB PAO. Bliższe informacje można uzyskać u administartora komputera mailto:kieja@pg.gda.pl . To, czy dobrze obsłuży 30-tu klientów zależy przede wszystkim od zasobów komputera (PAO, moc procesorów), wielkości bazy, trybu pracy (czy klienci mają stacje robocze, czy terminale) no i od tego co robią. Przy takiej ilości klientów zależność od poprawnie skonfigurowanego sytemu operacyjnego jest raczej niewielka. Na takim komputerze jak nasz czas reakcji jest natychmiastowy.
Pozdrawiam,

Henryk Jusza               mailto:henju@pg.gda.pl
tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63