Dziwne zachowanie sie serwera bazy danych!!!

Witam!
Sznowni grupowicze!
Mam pytanie odnosnie dosc dziwnego zachowania się serwera bazy danych
Progress (wersja 9.1C na SunOS 5.6).
Serwer wyrzuca uzytkownikow pracujacych w aplikacji windowsowej
klient-server.
Pojawia sie komunikat:
 "Rozłączenie z serwerem. Baza danych jest aktualnie zamykana. (2659)"
i program kliencki zostaje rozlaczany z serwerem.
Dodam tylko ze na serwer bazy danych jest licencja na 55 uzytkownikow i
komunikaty pojawiaja sie w  systuacji gdy na serwerze jest zalogowanych
piecdziesieciu paru uzytkownikow.
Rozumiem ze serwer nie pozwoli na podpiecie sie do bazy wiekszej liczby
uzytkownikow niz 55, ale zastanawia mnie fakt, dlaczego wyrzuca
uzytkownikow, ktorzy juz sa zalogowani w bazie???

*	Leszek Drabik        *
*	lech@megapolis.pl    *
*	lech75@go2.pl	     *