[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Nasz problem




Witam,

Chcialbym powiedziec kilka slow na temat problemow z zakupem oprogramowania
firmy
Progress realizowanym przez polski oddzial firmy.
Nie tak, z zakupem nie ma problemow (przyjecie zamowienia i potwierdzenia
ida calkiem  sprawnie),
problem natomiast wystepuje z dostarczeniem nosnikow do kupujacego.
Od przyjecia zamowienia do dnia dzisiejszego minelo 3 tygodnie, a nosnikow
jak nie widac
tak nie widac. Czy taki dlugi okres jest normalny ? Czy moze tylko nam to
sie przytrafilo ?

Oto krotka lista przyczyn i skutkow opisanego opoznienia:
1. Czekamy na WebSpeed'a 3.1D, ktory posiada cechy (wscharset) bez ktorych
nie mozemy ruszyc z
realizacja projektu.
2. Wykupienie licencji w Polsce mialo przyspieszyc realizacje upgrade'ow,
jednak, stalo sie odwrotnie.
3. Nasz firma posiada pakiet licencji ktory zamawiamy bezposrednio w USA. W
tym przypadku
termin realizacji wynosil 3 dni.

Moze nasz glos wywola dyskusje i stanie sie przyczynkiem dla Pana Pawla
Dobrzynskiego
do dzialania.

P.S.
Bardzo lubie Progress'a, pomoc techniczna w Polsce i Amsterdamie,
grupe dyskusyjna i wszystkich poznanych Progress'owcow.


ROBERT STOPPEL
rstoppel@woodmizer-europe.com
Wood-Mizer Industries Ltd.
Nagorna 114, 62-600 Kolo, Poland

------
Strona WWW:     http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
Obsluga listy:  listserv@zeto.bydgoszcz.pl
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
------