Re: pytanie o pewna instalacje

Użytkownik tadeusz wiezbicki  napisał:
>Witam serdecznie grupowiczow
>
>Mam takie pytanie
>czy macie jakies doswiadczenie z Progress-em 8.3b na Solarisie
>8.
>O ile mi wiadomo Progress Polska informuje o tym ze
>nie suportuje takiej konfiguracji. Czy ktos z was wie cos
>wiecej na ten temat. Czy ktoś kiedyś juz stawial taka
>konfiguracje i
>czy pracowalo to stabilnie.
>a najlepiej z kim sie skontaktowac kto jest wstanie udzielic mi
>takich informacji
>
>Dziekuje serdecznie za pomoc
>
>Tadeusz Wiezbicki

Wersja 8 i 9 działa bez problemów na Solarisie 8 x86. Zarówno wersję 8 jak i 9 uruchamiałem "produkcyjnie" na intelu. Na sprac-u i Solarisie 8 uruchamiałem 8.3b albo 8.3c (niestety nie pamiętam i nie mogę teraz sprawdzić) i też chodzi bezbłędnie od dawna (na E250, E450, SF280 i najnowszym V880). Nie uruchamiałem jeszcze 9-tki na sparc-u.

Tomek