RE: Książka

>     To poniżej wygłąda na kod napisany w języku Progress 4GL.
> Natomiast językiem to na pewno nie jest. Zazwyczaj opisuje się
> jezyk w postaci BNF :)

OK

>     Jeżeli chodzi o książkę - radzę jednak dostać dokumentację do

Poszukam na płytkach.

> Progress'a na płytce lub w formie wydrukowanej. Jedyna ksiązka o
> Progress'ie napisana w języku polskim jest raczej dla studentów
> na laborkę a nie dla programistów.

Na początek wytarczy, programistą w sumie nie jestem, ale czasem trzeba ;-P.
Fajerwerków nie będę robić, chodzi o (nie)proste raporty których brakuje w
systemie, a trudno wydębić od producenta.

Dzięki wszystkim za rady.

BTW: czy zna ktoś system Solagem? Jeśli tak-proszę o kontakt.

Pozdrawiam,
Witold Serhej
LPM Poland