Re: polski promsg

O ile mi wiadomo to kazda plytka z dystrybucja Progress od v. 8 zawiera
wszystkie wersje jezykowe - podczas instalacji trzeba okreslic, ktore jezyki
maja byc zainstalowane i ktory jest domyslny.

Natomiast w convmap.cp sa wszystkie konwersje. Jakie sa dokladnie te
komunikaty o niezgodnosci stron kodowych bazy i klienta? Prosze pamietac, ze
nie ma i nigdy nie bedzie przejscia z polskiej na niepolska strone kodowa, bo
na co mialaby niby zostac przekonwertowana literka ą (a z ogonkiem)?

Jeszcze raz powtorze, dla tych, ktorym sprawiaja problemy kwestie niezgodnosci
stron kodowych: nie ma i nie bedzie przejscia np. z iso8895-1 na 1250. Jesli
pojawiaja sie takie niezgodnosci to znaczy, ze trzeba zmienic strone kodowa na
polska tam, gdzie jest niepolska. Np. ustwiajac parametry -cpinternal,
-cpstream, albo podstawiajac polski PROMSGS.