Od: Siergiej Szablykin <SSzablykin@lukas.com.pl>
Do: progress@zeto.bydgoszcz.pl <progress@zeto.bydgoszcz.pl>
Data: 30 lipca 2002 15:16
Temat: Oferta pracy (dosyć pilna)

>    Od razu przepraszam jeżeli kogo¶ ta oferta urazi, ale nie byłem w
stanie znaleĽć regulaminu listy który by opisywał w jaki sposób należy
wysyłać podobne oferty.
>    Do pięcioosobowego zespołu pisz±cego w 4GL (wersje 8 i 9) poszukujemy
2-3 nowe osoby potrafi±ce pisać w 4GL. Zespół pracuje w Lukas S.A. ale
prawie wył±cznie pisze oprogramowanie dla Lukas Banku S.A.. Siedziba obu
spółek znajduje się we Wrocławiu i w zwi±zku z tym miejscem pracy też byłby
Wrocław. Zespół jest dosyć młody (najstarsza osoba ma 30 lat).
>    Czego oczekujemy:
>- znajomo¶ć 4GL (koniecznie)
>- do¶wiadczenie zawodowe (bardzo mile widziane)
>- znajomo¶ć języka agielskiego (przynajmniej podstawowa)
>- dyspozycyjno¶ć (grafik urłopów ustała się z kilkumiesięcznym
wyprzedzeniem, czasami pracuje się nie tylko 8 godzin dzienne, niektóre
zmiany można wdrażać tylko nocami lub w weekend)
>    Co oferujemy:
>- naprawda niezłe zarobki (nie jestem pewien co do Warszawy, ale jak na nie
WarszawÄ™ to napewno)
>- rozwój zawodowy (prowadzenie projektów, czasami szkolenia itp.)
>- praca w obszarze systemów bankowych (przydatna wiedza)
>
>   Oferty proszę przysyłać mail'em (wraz z CV). Teoretycznie mozliwa jest
współpraca z firm± zewnetrzn± na zasadzie wynajmowania zasobów (z powodu
dużego stopnia skomplikowania i wzajemnych zaleĽno¶ci istniej±cych systemów
okres poznania kodów zajmie od 1 do 3 miesięcy i trudno w takim wypadku
mówić o kilkumiesięcznej umowie zlecenia).