Re: Re: Przeladowanie bazy

Witam.
Dziekuje za pomoc. W przypadku dump binarnego jest mozliwosc jakiejs automatyzacji procesu ( chodzi mi o to zeby nie podawac po kolei nazwy tabel, tylko zeby wykonal sie zrzut calej bazy), tak samo przy ladowaniu do bazy. Wiem ze mozna sobie napisac program , ale czy jest jakas inna metoda. Czy po dump/load binarnym tez trzeba indeksowac baze, jesli tak to jakie parametry podaje sie aby plik tymczasowy nie przekroczyl 2G w przypadku duzej bazy.
Pozdrawiam
Michał Szatkowski (czasami Magot zalezy z ktorego konta wysle mi sie mail)