RE: Przeladowanie bazy

Witam,

Jezeli dany unix nie radzi sobie z plikami wiekszymi niz 2 GB
(bo np. na Tru64 Progress potrafi zrobic dump&load dowolnie
duzych plikow), mozna uzyc binary dump - ten automatycznie dzieli
zbiory na kawalki po 2 GB (nie pamietam, od ktorej wersji Progressu).
Nigdy tego nie probowalem, bo uzywam wlasnie Tru64, ale wedlug instrukcji
powinno dzialac.
Drugi problem rozwiazuje sie bardzo prosto - wystarczy poslac na
standardowe wejscie dla proutil zawartosc pliku ze znakami 'y' + Enter.

Pozrawiam,

Piotr.