Odp: Zmiana pola w browserze

Witam,

>Jest zdefiniowany browser (nie SmartDataBrowse):
>query:
> FOR EACH pracownik, FIRST wydzial WHERE wydzial.id-wydz = pracownik.id-wydz.

>Wyswietlane sa pola:
>nazwisko, kod wydziału, nazwa wydzialu.

>Jak mozna, z poziomu browsera, zmienic przypisanie pracownika do wydzialu edytujac pole kod
>wydzialu
>i zeby po tej zmianie automatycznie wyswietliła sie nowa nazwa wydzialu?
  Pracuję w Progress wersji 8 ale myślę, że filozofia Query niewiele
  się zmieniła.
  Zmiana pola "kod wydziału" nie zmienia automatycznie pola
  pracownik.id-wydz.
  Myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest edycja w osobnym okienku.
  Poza tym nawet jeśli zmienisz pole pracownik.id-wydz, to i tak
  musisz ponownie wykonać OPEN QUERY.

pozdrowienia,
 Rafał               Odpisz na adres: rafal@zeto.bydgoszcz.pl