Re: Jak uruchomic Outlooka z zalacznikami?

A czy jest jakis sposob, zeby dobrac sie do tych definicji z zewnatrz? ODBC?
Eksport do pliku tekstowego?

Chodzi mi po glowie napisanie generatora, ktory na podstawie struktury bazy i
powiazan miedzy encjami wygenerowalby wszystkie ekrany wraz z odpowiednia
nawigacja miedzy nimi. Nie mam jednak wystarczajacej motywacji, zeby sie tym
zajac, bo system, ktory obecnie tworzymy, jest w stadium mocno zaawansowanym i
nie potrzebujemy takiego generatora. No a tak pisac dla sztuki to mi sie nie
chce ;-)

Panie Bogdanie! Proponuje przeniesc dalsza rozmowe na priva, a szanownych
dyskutantow poinformujemy o jej wyniku.