RE: Szybkosc pracy aplikacji w Progressie

> Witam ..
> Czy ktos moze ma jakies doswiadczenie z przyspieszeniem pracy aplikacji
> klient-server.
> Aplikacje pracuje w sieci rozleglej ktora niestety nie jest zbyt
> szybka.. Odbija sie to na szybkosci pracy aplikacji.
> Server bazy (Progress 9.1C) pracuje na SUNie (wersja SunOS 5.6)..
> Natomiast na koncowkach sa klienci Progressa (rowniez 9.1C) pod
> Windowsami (Windows98 lub Win2000).
> Czy rozwiazaniem w tej systuacji jest przejscie na prace terminalowa
> (np. poprzez terminale Cytrix)?
> [...]

Hm, nigdy nie robiłem porównania szybkości pracy "lokalnie" i jako klient
citrix'a. Mam klienta citrixa ale nie mam wersji "serwer". Ale dowiem się od
kogoś kto pracuje lokalnie i via citrix.
A może trzeba zmienić ustawienia programu antywirusowego? Np. w
NortonieAntyvir w opcjach Realtime Protection->Advanced-> standardowo jest
ustawione Accessed or Modified. Zmiana na skanowanie tylko plików Modified
powoduje przyspieszenie uruchamiania systemu na progressie 9.1b z ~3 minut
na 5 sekund.
BTW: wszystko chodzi pod win2000.

--
Pzdr,