Re: Polskie znaki ?

Sugeruje eksperyment z parametrem -cpterm, czyli pozostawic
-cpstream 1250
-cpinternal 1250
ale dodatkowo dolozyc:
-cpterm iso8859-2
a jak nie pomoze to
-cpterm 1250
a jak nie pomoze to
-cpterm mazovia
a jak nie pomoze to
-cpterm undefined
a jak nie pomoze to prosze napisac jeszcze raz i wtedy sie zastanowimy nad tym
na powaznie ;-)

Tomasz Judycki