Re: RoundTable

    Ups, miało być poza listą. Wszystkich przepraszam.

Siergiej Szabłykin.

>>> SSzablykin@lukas.com.pl 06/11 11:59  >>>
    To jest odpowiedź poza listą. Na ile rozumiem w Pani firmie nie stosuje się narzędzi do pracy grupowej programistów i kontrolowania wersji. Rzeczywiście RoundTable jest jednym z takich narzędzi oraz jest liepiej przystosowane do aplikacji progress'owych (między innymi kontroluje zmiany strukytury baz danych). Natomiast mogę Pani powiedzieć że wprowadzenia tekiego typu nerzędzia jest koniecznością jezeli firma chcę kiedyś w przyszłości móc mieć jakieś kody źródłowe. Ale jeżeli ktoś kto nie jest programistą i nie zna aplikacji chcę za pomocą tego narzędzia skontrolować zmiany to musze Panią zmartwić, bo nie istnieją takie narzędzia i raczej w bliższej przyszłości (30-40 lat) nie powstaną.

Z poważaniem,
Siergiej Szabłykin.

>>> hdabrowski@free.fr 06/11 9:04  >>>
En réponse a Tomasz Judycki :
Dziekuje wszystkim za szybka odpowiedz.
Panie Tomaszu, czy moze mi Pan wiecej naswietlic temat. Chodzi wlasnie o
kontrole nad zmianami nanoszonymi w projektach, co pozwoli jednoczesnie do
ochrony danych, bo w tej chwili programisci nanosza zmiany, o czym centrum nie
jest informowane i znajdujemy sie czasami z bardzo dziwnymi danymi.
Chce wiedziec czy rzeczywiscie Roundtable pozwoli mi na uzyskanie jakis
zadowalajacych efektow.
Z powazaniem
Halina