Re: RoundTable

En réponse ŕ Tomasz Judycki <tjudycki@tv.com.pl>:
Dziekuje wszystkim za szybka odpowiedz.
Panie Tomaszu, czy moze mi Pan wiecej naswietlic temat. Chodzi wlasnie o
kontrole nad zmianami nanoszonymi w projektach, co pozwoli jednoczesnie do
ochrony danych, bo w tej chwili programisci nanosza zmiany, o czym centrum nie
jest informowane i znajdujemy sie czasami z bardzo dziwnymi danymi.
Chce wiedziec czy rzeczywiscie Roundtable pozwoli mi na uzyskanie jakis
zadowalajacych efektow.
Z powazaniem
Halina