From: "Siergiej Szablykin"
Sent: Wednesday, May 08, 2002 3:33 PM
Subject: Odp: Re: Generowanie skryptów SQL'owych

    Na ile wiem z poziomu SQL92 można zobaczyć strukturę Progress'ową jako
'public schema', natomiast na odwrót nie jest możliwe. Natomiast opis
narzędzi wchodzących do odpowiedniego pakietu SQL92 radziłbym poszukać na
stronach Progress'a.

Z poważaniem,
Siergiej Szabłykin.

>>> P.Waluch@amg.net.pl 05/08 3:23  >>>
Dziękuję za pomoc, ale niestety Pana sugestia co do wykorzystania Data
Administartor'a niewiele mi pomoże.
Z poziomu tego narzędzia widzę tylko i wyłącznie tabele (ew. inne obiekty)
utworzone w Data Administratorze. Nie widzę natomiast tabel stworzonych z
poziomu języka SQL 92 (sqlexp).
W poprzednim mailu zapomniałem dodać, że używam tylko i wyłącznie języka
SQL, nie używam języka 4GL. W takim przypadku istnieje jeszcze jedno
pytanie. Czy z poziomu Data Administratora mogę zobaczyć obiekty utworzone z
poziomu SQL'a ?

I jeszcze jedno. Nie mam możliwości używania wersji Windowsowej programu
Data Administrator. Uzywam programu mpro pod Unixem, ale nie sądzę żeby to
było przyczyną moich problemów z wykorzystaniem opcji "Dump as Create Table
Statement"