Jacek

From:  Tomasz Fidecki @zeto.bydgoszcz.pl  on
       30/04/2002 10:47 GMT

Please respond to progress@zeto.bydgoszcz.pl

Sent by:    owner-progress@zeto.bydgoszcz.pl

 To:   progress@zeto.bydgoszcz.pl

 cc:

 Subje                                    Re: Zmiana lokalizacji bazy
 ct:                                      danych ?

Wobec tego nie bardzo rozumiem Twojego oburzenia na sugestię o użycie
Access'a. W prostych sytuacjach należy używać prostych narzędzi. Do tego
zostały stworzone.

Tomek

[ciach niepotrzebne cytaty]

--