Re: Odp: zmienne i funkcje w SQL92

    Teraz rozumiem o co Panu chodzi. Radziłbym przeczytać http://www.progress.com/v9/documentation/sql9291b/s92/s92.pdf .

Pozdarawiam,
Siergiej Szabłykin.

>>> S.Kupinski@amg.net.pl 04/11 10:45  >>>
Twoja wiadomość z dnia Śro 10. Kwiecień 2002 18:36:
>    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem pytanie. Jeżeli chodziło o to, czy
> wykorzystując kompilator Progress 4GL da się pisać kod w SQL92, to owszem,
> istnieje taka możliwość. Ewentualnie w 'zwyczajnym' ol-line SQL dostępnym
> od dluższego czasu można napisać następujący kod:
>

> DEFINE VARIABLE x_Count AS INTEGER NO-UNDO.
>
>    SELECT
>          COUNT(*)
>               INTO x_Count
>        FROM
>            Customer
>    .
>

> Pozdrawiam,
> [...]

jak to wywołać, żeby zaczęło działać ?

używam tylko znakowego SQLExplorera, np. w taki sposób
sqlexp -db mysports -S SERVICE_NAME -user USERNAME -password PASSWORD -infile
count_var.sql

count_var.sql zawiera podany przez Pana kod i ani linijki więcej

przepraszam za (być może) lamerskie pytania, ale dopiero uczę się Progress'a
i to chyba nie od tej najpopularniejszej jego strony, tzn. ja chcę (i mogę)
używać tylko zwykłego SQL92 zamiast 4GL czy ESQL

pozdrawiam
Slawek Kupinski