Re: Odtworzenie BI

Hello Tenar,

Saturday, April 6, 2002, 8:02:09 PM, you wrote:

T> Przez pomyłke skasowałem plik .bi bazy wielowolumenowej.
T> Baza była zamknięta. Czy można jakoś odtworzyć plik "before image",
T> lub utworzyć pusty (dane są w baza.d?, a wszystkie tranzakcje były
T> zamknięte)?
T> Próbowałem truncate bi, ale bez powodzenia.

chyba tylko tak ... musisz ja przeladowac

pro w single user z parametrem -F (force)
zrzucic dane i zaladowac do pustej

notatka:
baza raz uruchomiona z parametrem F staje sie "upierdliwa" i bedzie
prosic sie o przeladowanie az tego nie uczynisz :) wiec nie testowac
tego parametru na dobrej bazie

 Marian                            mailto:nairamk@wp.pl