Re: Odp: Re: Baza w trybie read-only

   Na ilie wiem tylko kiedy konwertujemy bazę danych z Mazovia na inną stronę kodową. Teoretycznie możliwa jest sytuacja gdy do bazy wzorcowej nie została zaczytana definicja wag sortowań (polmaz.df z dlc\prolang\pol) - błąd przy przygotowywaniu dystrybucji. Ale o to trzeba zapytać polski oddział Progress'a.
   W przypadku gdy chcemy skorzystać z bazy z innym rozmiarem bloku bazy niż domyślny konwersja jest konieczna, gdyż są te bazy danych w iso8859-1 lub ibm850.

Pozdrawiam,
Siergiej Szabłykin.

>>> tjudycki@tv.com.pl 03/06 4:00  >>>
Siergiej Szablykin wrote:
> Natomiast jeżeli ktoś chce skorzystać z indeksów słowowych w wersji
> 8 musi zdefiniować zbiór reguł, skompilować, zmienić zbór reguł
> w bazie i przebudować indeksy słowowe (w tym momencie warto
> przebudować wszystkie). W wersji 9 problem niby został zażegnany.

Zaraz, zaraz... Czy to trzeba robic rowniez w przypadku, gdy bierzemy gotowa
baze z Mazovia z dlc\prolang\pl\empty? Czy tylko po zmianie na inna strone
kodowa?

Pozdrawiam!

Tomasz Judycki

Textus Virtualis Sp. z o.o.