Re: Odp: Re: Baza w trybie read-only

   W wersji 8.x niestety przy zmianie strony kodowej z Mazovia (domy¶lniej polskiej strony kodowej) na inn± polsk± stronę kodow± trzeba zdefiniować i załadować tabelę wag sortowań '_tran.df' (warto samemu przećwiczyć). Po tej operacji konieczna jest przebudowa wszystkich indeksów.
   Natomiast jeżeli kto¶ chce skorzystać z indeksów słowowych w wersji 8 musi zdefiniować zbiór reguł, skompilować, zmienić zbór reguł w bazie i przebudować indeksy słowowe (w tym momencie warto przebudować wszystkie). W wersji 9 problem niby został zażegnany.
   Jaki¶ czas temu obbyła się podobna dyskusja. Radzę sięgn±ć do archiwum.

Pozdarawiam,
Siergiej Szabłykin.

>>> tjudycki@tv.com.pl 03/05 10:30  >>>
bpioro@aes.com.pl wrote:

> mam do was pro¶bę czy który¶ z was zajmował sie sortowaniem baz
> danych dla jezyka polskiego.

Od wersji 7mej nikt sie tym nie zajmowal, bo to jest gotowe.

> Jak to w jaki sposób to zrobili¶cie

procopy c:\dlc\prolang\pol\empty moja_baza

> Ja własnie walczę z stworzeniem pliku polish.dat tak by uwzględniał zmianę
> z strony kodowej 8859-1 na mazowie 8859-2 ibm852 lub jakis inn± stronę
> kodow± EUROPY WSCHODNIEJ. Był bym wdzięczny za jakiekolwiek rady.

Rada nr 1: w 8859-1 nie ma odpowiednika zadnej z polskich literek, co
uniemozliwia stworzenie sensownej konwersji. Jaka literka z 8859-1 przejdzie
po konwersji na ¶ (s z kreseczka)?