Zostalem uswiadomiony ;-)

Witam!

W ostatnich dniach uswiadomiono mi dwie rzeczy, ktore byc moze dla wielu
grupowiczow sa oczywiste, a ja od lat zylem w niewiedzy ;-)

1. Raporty w PDFie z poziomu Progressa robi sie zupelnie latwo. Mozna sciagnac
sobie demo wersje procedury w 4GLu, ktora przerabia plik tekstowy na PDFa
(pelna wersja jest platna) http://www.epro-sys.com/productsli.htm

2. Gdy sie uruchomi aplikacje progressowa to nacisniecie kombinacji
Ctrl+Alt+Shift+F1 wyswietla pewien ekscytujacy ekranik. To dotyczy tylko GUI.