From: Dariusz Buczko
To: progress@zeto.bydgoszcz.pl
Sent: Thursday, February 14, 2002 8:41 AM
Subject: Re: ODBC a Progress

Podobnie jak Pan Krzysztof próbowałem się połączyć z bazą Progress'ową za pomocą ODBC.
Skorzystałem z proponowanych sterowników ale po ich zainstalowaniu i skonfigurowaniu wyrzucane są błedy typu:
[Progress Server] Pamięć dzielona jest w wersji 8303; spodziewano się 8305 (1178) [SQLSTATE:S1000].
Posiadam Progress'a w wersji 8.3B.
Prosiłbym o jakieś sugestie ponieważ zupełnie nie wiem, jak przebrnąć przez ten problem.
Z góry dziękuję.

Darek Buczko