begin
  Sender := TObject.Create;
  Sc := String(A);
  Form1 := TForm1.Create(NIL);
  If A <> '' then
  Begin
    Try
     Dr := A[1];
     Dir := Copy(Sc,3,Length(Sc) - 3);
     Form1.CDrive.Drive := Dr;
     Form1.DirectoryListBox1.Directory := Sc;
    Except
    End;
    Form1.DirectoryListBox1Change(Sender);
    Form1.showModal;
    Sc := Form1.EPath.Text;
    Form1.destroy;
    a := PChar(Sc);
  End;

end;
exports
sciezka;
{$R *.RES}
begin
end.

Według wszelkich prawideł zawartych w helpie jest to napisane dobrze.

Jesli ktos wie gdzie tkwi błąd to proszę o opis.

pozdrowienia,
 Rafał               Odpisz na adres: rafal@zeto.bydgoszcz.pl