Re: Replika baz Progress-a

bpioro@aes.com.pl napisał:

>Witam serdecznie grupowiczow
>
>Mam pytanie zwiazane z replika baz danych
>
>Posiadam dwie bazy: oracle 8 i progress 7 (jak i 8)
>
>Poszukuje komercyjnego rozwiazania ktore pozwolilo by mi na replike tych
>baz jak i zarzadzanie ta replika (okreslenie czasow repliki,itp...)
>
>Protokoly za pomoca jakimi bedzie komunikowac sie ten produkt moga byc
>obojetne
>
>za info serdecznie dziekuje
>

>Bartosz Pióro
>
>AES Cabling Sp z o.o.
>o/Poznań
>ul.Szelągowska 22/1
> [...]

Witam

Na pewno nie znajdzie Pani dobrego, jednolitego
rozwiązania do tych dwóch baz na raz. Jeśli chodzi o
Oracle'a to furorę robi produkt o nazwie SharePlex firmy
Quest.
(http://www.quest.com/shareplex/)

A jeśli chodzi o progress'a. Hmmm, no właśnie, kto powie coś
mądrego? Czy pojawił się jakiś dobry komercyjny produkt?

Tomek

--

Znudziło Ci się logo w komórce?
Wgraj nowe [ http://komorki.onet.pl/dodatki.html ]