Re: bledy w ODBC (Merant)

Moja dobra rada, to przejść na SequeLinka. Łatwiejszy w skonfigurowania i
szybszy w działaniu.

Grzegorz Jandura

                    bpioro@aes.com.pl
                    Sent by:                      To:     progress@zeto.bydgoszcz.pl
                    owner-progress@zeto.by        cc:
                    dgoszcz.pl                    Subject:     bledy w ODBC (Merant)

                          2002-01-15 08:42
                         Please respond to
                                  progress

Witam serdecznie grupowiczów

mam do was pytanie

jestem w posiadaniu sterowników ODBC MERANT-a

mam maszyne WIN98 i WIN2000

podczas testowania polaczenia z baza PROGRESS-a wyskakuje mi komunikat o
bledzie nr 126 (platforma win2000)

"nie mozna zaladowac sterownikaz powodu bledu systemowego 126 (MERANT 3.70
32-bit PROGRESS)"

natomiast na platformie win98 te same sterowniki zglaszaja komunikat

"podany sterownik nie mogl byc zaladowany z powodu bledu systemowego 1157
(MERANT 3.70 32-bit PROGRESS)"

parametry z jakimi laduje sterowniki to

genral

database name       zbyt   (faktyczna nazwa bazy)
userid              kj       (uzytkownik zarejestrowany w bazie)

OID/OIB

protocol            TCP
service name        zbyt    (wpisy kanalu na jakim baza dziala; wpis w
pliku services servera jak i maszyny odbierajacej)
hostname       localhost (jak dobrze zrozumialem chodzi tu w tej opcji o
zaznaczenie gdzie beda pobierane dane; przy wpisaniu nazwy servera gdzie
          jest baza, blad wyskakuje ten sam)
database option

database access mode     via server
protokol            TCP
service name        zbyt
host name      "nazwa maszyny z baza"

zaawansowane opcje nie wymagaja chyba zmiany wiec tam nic nie zmieniam jak
w oryginale

za udzielenie mi informacji jak sobie poradzic z tym problemem tak by
sterowniki zaczely dzialac serdecznie dziekuje

Bartosz Pióro

AES Cabling Sp z o.o.
o/Poznań
ul.Szelągowska 22/1
61-626 Poznań
tel./fax (prefix 61) 8267-950
GSM: +48608 727-615
e-mail: bpioro@aes.com.pl

"This e-mail message is intended only for the use of the named
recipient(s).
The information contained therein may be confidential or privileged, and
its
disclosure or reproduction is strictly prohibited. If you are not the named
recipient, please return it immediately to its sender at the above address
and destroy it."