bledy w ODBC (Merant)

Witam serdecznie grupowiczów

mam do was pytanie

jestem w posiadaniu sterowników ODBC MERANT-a

mam maszyne WIN98 i WIN2000

podczas testowania polaczenia z baza PROGRESS-a wyskakuje mi komunikat o
bledzie nr 126 (platforma win2000)

"nie mozna zaladowac sterownikaz powodu bledu systemowego 126 (MERANT 3.70
32-bit PROGRESS)"

natomiast na platformie win98 te same sterowniki zglaszaja komunikat

"podany sterownik nie mogl byc zaladowany z powodu bledu systemowego 1157
(MERANT 3.70 32-bit PROGRESS)"

parametry z jakimi laduje sterowniki to

genral

database name       zbyt   (faktyczna nazwa bazy)
userid              kj       (uzytkownik zarejestrowany w bazie)

OID/OIB

protocol            TCP
service name        zbyt    (wpisy kanalu na jakim baza dziala; wpis w
pliku services servera jak i maszyny odbierajacej)
hostname       localhost (jak dobrze zrozumialem chodzi tu w tej opcji o
zaznaczenie gdzie beda pobierane dane; przy wpisaniu nazwy servera gdzie
          jest baza, blad wyskakuje ten sam)
database option

database access mode     via server
protokol            TCP
service name        zbyt
host name      "nazwa maszyny z baza"

zaawansowane opcje nie wymagaja chyba zmiany wiec tam nic nie zmieniam jak
w oryginale

za udzielenie mi informacji jak sobie poradzic z tym problemem tak by
sterowniki zaczely dzialac serdecznie dziekuje

Bartosz Pióro

AES Cabling Sp z o.o.
o/Poznań
ul.Szelągowska 22/1