Re: ksiazki po polsku do nauki PROGRESS-a

szanowni grupowicze!

bardzo dziekuje wszystkim za nadeslane odpowiedzi
zapytanie poprzedzilem wlasnym rozeznaniem,
dowiedzialem sie wowczas o publikacji Pana Milosza.
zalezalo mi jednak na uzyskaniu pelnego obrazu.

Podsumowujac.
brak przekladow, podrecznikow polskich autorow o niczym nie przesadza
wiem o tym dobrze.  (por.  SAPa). Od  3 lat pracuje w branzy IT i  99%
dokumentacja jest po angielsku.
Tak poznawalem narzedzia Sybase-a, Informixa, Business Objects, etc.
Brak polskojezycznego zrodla wiedzy juz mi nie przeszkadza.

 z duzym zainteresowaniem sledze dyskusje o kondycji progressa, z
pewnoscia pozostane wiernym czytelnikiem tej grupy;
dziwi mnie jednak kompletny brak pytan merytorycznych (programowanie). W
zwiazku z tym pozwole sobie po raz kolejny zwrocic sie do Was o pomoc w
odszukaniu grup w ktorych wiodacym tematem jest - mimo wszystko -
programowanie w progresie.

pozdrawiam wszystkich serdecznie