Re: Takie sobie refleksje...

Tomasz Judycki wrote:

> [...]
Zależy w jakiej dziedzinie ...

W tym miejscu zupełnie się z Panem nie zgadzam. Klient nie kupuje technologii
tylko produkt, który zaspokaja jego potrzeby.

Dla ustalenia uwagi: jestem elektronikiem z wykształcenia, z zawodu programistą
i przez cale moje życie zawodowe (10 lat) zajmuję się tworzeniem oprogramowania
(w Progress-ie).

pozdrawiam,
Paweł Dowgird