Re: Odp: szkolenie

Cóż, cena jest wielkością względną. Na pewno, w porównaniu do kursów z
Excela, czy Worda nasze szkolenia mogą wydawać się drogie, ale już na tle
szkoleń organizowanych przez innych producentów baz danych wypadają bardzo
atrakcyjnie. Warto też mieć na uwadze że inwestycja w szkolenie zwraca się
dzięki zwiększeniu efektywności programowania co daje oszczędność czasu
pracy i w konsekwencji - pieniędzy.

Paweł Dobrzyński

UMS wrote:

> Oczywiście że są takie szkolenia - sam nie dawno na takim byłem. Organizuje
> je Progress na ulicy Płowieckiej 1 w W-ie.
> http://www.progress.com/worldwide/pl/ - tu znajdziesz wszystkie informacje.
> Ale uwaga: nie jest to tanie :-).
> Pozdrawiam
> Leszek Wolański
> U.M. Świebodzin

> Insteresuje mnie niekoniecznie licencjionowane. Czy ktoś wie gdzie mogłbym
> nauczyc sie progress'a?

mailto:pd@progress.com
http://www.progress.com/pl

Progress Software Polska