Re: jaki Data Server

Myślę, że najlepiej byłoby zwrócić się wprost do naszego biura w Warszawie
i porozmawiać z Działem Handlowym, najlepiej z panią Violettą Sztorc.
Potrzebuje Pan produkt o nazwie DataServer, konkretne konfiguracje lepiej
ustalić w rozmowie telefonicznej. Progress Dataserver w wersji 8.3C łączy
się z bazą Oracle 8.1. Nie wiem jak z 8.1.5, ale jeśli jest to najnowsze
dziecko naszej konkurencji, to na Dataserver do tej wersji może trzeba
będzie trochę poczekać. Sugerowałbym też uaktualnienie od razu do wersji
9.1: wersja 8.3 przestanie być rozwijana z początkiem roku 2002.

Jeżeli z Oraklem jest się na bieżąco, to z Progressem wypadałoby też ;)

Pozdrowienia dla wszystkich

Paweł Dobrzyński

--
mailto:pd@progress.com