Re: Odp: Odzyskiwanie plików .w

Nie wiem czy nie ma Pan na myśli raczej dekompilatora x-kodów. Taki
dekompilator rzeczywiście istnieje, ale co do .r sądzę że raczej nie ma.
Podczas kompilacji do .r kodów wiele informacji jest traconych i dlatego
nie można w stu procentach zdekompilować kodu z postaci .r do postaci
źródłowej.

Paweł DObrzyński

Siergiej Szablykin wrote:

>    Na ile wiem Progress Software ma dekompilator pozwalający na odzyskanie w jakiejś postaci kodu źródłowego (przynajmniej z dyskucji na światowej liście dyskusyjnej Progressa można było zrobić taki wniosek). Natomiast jak Henryk pisał ten kod nie będzie juz można wczytać do UIB (czy tam AB). Dodatkowo na ile rozumiem taka procedura otrzymania zdekompilowanych kodów jest długa i wymaga wiele zachodu. Można z takim pytaniem zwrócić się do supportu Progressa (jeżeli się ma go wykupionego).
>
> Z poważaniem,
> Siergiej Szabłykin.

> [...]

mailto:pd@progress.com
http://www.progress.com/pl