Odp: RE: RE: procopy

  Proponuję dalszą konwersację poza listą. Jeżeli chodzi o rozmiar bazy, to chodziło mi o to, że nawed przy relatywnie małych bazach szybciej będzie skopiować pliki bazy prez kopiowanie systemowe niż przy użyciu procopy. Natomiast efektywność zazwyczaj rozumuje jako czas wykonania zadania. Jeżeli chodzi o większy stopień skomplikowania, to można napisać scrypty i zautomatyzować cały proces.
  Co do procopy, to polecenie to pozwala na skopiowanie podniesionej bazy, co moim zdaniem, nie jest zbytnio bezpieczne - skopiowana podniesiona baza jest, tak naprawdę, w stanie nieznanym.

Z poważaniem,
Siergiej Szabłykin.

>>> Przemyslaw.Zolczynski@db-24.pl 10/19 1:58  >>>
Drogi Panie Siergieju,

Zapewne ma Pan rację ale problem nie tkwi tylko w procopy,
bo i w momencie showcfg dostaję ERROR zamiast jasnej odpowiedzi (może ktoś
wie?)
Chodzi mi o to abym był pewien że baza jest poprawnie użytkowana,
czyli np. prawidłowymi narzędziami. Na przykład zrobienie z bazy dwu
wolumenowej,
bazy o trzech i więcej musi iść przez probackup do jednego pliku a potem
do docelowych 3 extentów, sa pewnie i inne operacje utrudnione w ten sam
sposób.
Nie chcę kiedyś w przyszłości zostać zaskoczony w nie miły sposób.
Z drugiej strony ja po Pańskim mailu na pewno będę używał "cp", przynajmniej
do osiągnięcia 6GB
(czyli czegoś się stale uczymy)
pozdrawiam
Przemek