Re: Raport korzystający z 2 baz

A dlaczego do pierwszej bazy nie jest przekazywany uzytkownik? Tzn. parametry
-U -P? Jesli przy tworzeniu raportu w Report Builderze baza byla podlaczana z
uzytkownikiem to brak parametrow -U -P moze powodowac taki efekt, o ile dobrze
pamietam. Czy podczas tworzenia raportu baza byla rowniez podlaczana przez
TCP, czyli przy pomocy parametrow -N -H -S? Report Builder ma swoja pokretna
logike wybierania czesci parametrow z tego, co bylo uzyte podczas tworzenia
raportu, a czesci z RB-DB-CONNECTION. Dla unikniecia problemow nalezy tworzyc
raport z wykorzystaniem dokladnie tych samych parametrow podlaczenia do bazy,
ktore beda nastepnie uzyte w wywolaniu _printrb.r. A moze raport byl tworzony
z bazami podlaczonymi w trybie single user albo read only?

No i ja radzilbym uzyc _printrb.r, a w RB-DB-CONNECTION podac po prostu dwie
bazy po kolei:
"-db name1 -ld ldname1 -H hostname -S servicename -N TCP  -U user -P password
-db name2 -ld ldname2 -H hostname2 -S servicename2 -U user -P password -N TCP"

Gdyby powyzsze uwagi nie pomogly albo nie mialy zastosowania to prosze mi
przyslac dokladne parametry podlaczenia baz, przekazywane do _printrb.r, moze
byc bez wartosci parametru -P ;-))) oraz zrzut ekranu, ktory _printrb.r
wyswietla, pytajac o podlaczenie do bazy (naturalnie po rozwinieciu tego
ekranu przy pomocy guzika "Options >>")

Tomasz Judycki