From: "Marcin Izdebski/Kat/ComputerLand/PL" <
mizdebski@computerland.pl>
To: <
progress@zeto.bydgoszcz.pl>
Sent: Tuesday, September 11, 2001 12:27 PM
Subject: Re: Czy istnieje wersja PROGRESS'a 7.3 pod Linuxa ?

> Właśnie dostałem odpowiedź od asysty Progressa, że nie ma wersji 7 na
> Linuxa. Dopiero v.8.3 (i 9.1) sa na Red Hat Linux
Ja otrzymałem następująca odpowiedź :
Linux (Red Hat 6.2,  lub v.7., v.7.1)
- dostepne wersje Progress'a v.9.1c i v.9.1b lub v.8.3d
Szczegoly w zalaczonym dokumencie
Poprosze Viole zeby poinformowala Pana o opłatach.

lecz nic o poprawności działania aplikacji związanych z PROGRESS'em

http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm