[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

RE: Progress a at.



Miałem kiedyś podobny problem na serwerze IBM Netfinity 5000. Okazało się,
że przyczyną takiego zachowania są usługi serwisowe IBM-a. Rozwiązaniem było
zrezygnowanie z tych usług i wszystko zaczęło działać.

Pozdrawiam,
Piotr


-----Original Message-----
From: Dariusz Buczko [mailto:d.buczko@korona.wielun.pl]
Sent: Tuesday, August 14, 2001 10:34 AM
To: progress@zeto.bydgoszcz.pl
Subject: Re: Progress a at.


Dziękuję za odpowiedź Panie Marku.

Niestety, ale powód musi być inny niż wymienione w Knowledge Base.
Zapoznałem się z dokumentem KB 17796 i żadna ze wskazówek nie jest w stanie
mi pomóc:
Ad.1 Nie łaczę się w trybie jednoużytkownikowym lecz multiuser - więc
odpada.
Ad.2, Ad.3  Bazy startowane są poprzez ProControla i ProService w trybie
automatycznym wraz ze startem systemu. Ścieżki dostępu do poszczególnych baz
są na pewno prawidłowo ustawione. Nazwa programu (wykonującego podnoszenie)
to: _mprosrv.exe  .
Zmienna ACCESS=all jest zdefiniowana.
Oprócz niej zdefiniowana jest także zmienna DLC=C:\DLC
Ad.4 O dash'u nie zapomniałem
Ad.5 Nie łączę się także przez ODBC, więc to też odpada.
Sprawdziłem już: ten sam komunikat mam także na Windows 2000.
Ręce opadają, już nie mam pomysłów.

Help me, please.
Darek Buczko

----- Original Message -----
From: "Marek Bujnarowski" 
To: 
Sent: Monday, August 13, 2001 4:43 PM
Subject: Re: Progress a at.


> Panie Darku,
>
> Prosze zdefiniowac zmienna ACCESS=all w konfiguracji ProControl w zakladce
> "Environment".
> Jesli to nie pomoze to prosze zajrzec do naszej Knowledge Base KB17796.
>
> Pozdrawiam
> Marek
>
>
> Dariusz Buczko wrote:
>
> > Witam wszystkich Klubowiczów.
> >
> > Pracuję na Progress'ie ver. 8.3B na Windows NT.
> > Mam problemy z użyciem polecenia at na tym serwerze. Poleceniem at
zamykam
> > bazy danych przed backupem i po backupie z at je podnoszę.
> > Niestety po takim podniesieniu baz jeśli z lini poleceń próbuję np.
> > skorzystać z plecenia proshut ( albo jakiegokolwiek innego progresowego)
> > pojawia się komunikat :
> >
> > "Nie można dołaczyć pamięci dzielonej sharemem. > bazy>.0, błąd numer 5. (1720).
> >  Nie ma sewera dla bazy danych  . "
> >
> > Czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi co może być tego przyczyną i przede
> > wszystkim, co należy zrobić, by taki komunikat się nie pojawiał ?
> > Będę wdzięczny.
> > Z góry dziękuję za wszelakie wskazówki.
> >
> > Dariusz Buczko
> >
> > ------
> > Strona WWW:     http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
> > Obsluga listy:  listserv@zeto.bydgoszcz.pl
> > Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
> > ------
>
> --
> ************************************************************
>     Marek Bujnarowski
>     Technical Support Engineer
>     Progress Software EMEA,
>     Schorpioenstraat 67, 3067 GG Rotterdam,
>     The Netherlands
>
>   E-mail: mbujnaro@progress.com     Web: http://www.progress.com
>   Tel: +31-(0)10-2865-247                Fax: +31-(0)10-2865-225
>   Support:  emeasupport@progress.com
> ************************************************************
>
>
> ------
> Strona WWW:     http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
> Obsluga listy:  listserv@zeto.bydgoszcz.pl
> Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
> ------

------
Strona WWW:     http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
Obsluga listy:  listserv@zeto.bydgoszcz.pl
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
------
------
Strona WWW:     http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
Obsluga listy:  listserv@zeto.bydgoszcz.pl
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
------