[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
RE: Progress a at.
Miałem kiedyś podobny problem na serwerze IBM Netfinity 5000. Okazało się,
że przyczyną takiego zachowania są usługi serwisowe IBM-a. Rozwiązaniem było
zrezygnowanie z tych usług i wszystko zaczęło działać.
Pozdrawiam,
Piotr
-----Original Message-----
From: Dariusz Buczko [mailto:d.buczko@korona.wielun.pl]
Sent: Tuesday, August 14, 2001 10:34 AM
To: progress@zeto.bydgoszcz.pl
Subject: Re: Progress a at.
Dziękuję za odpowiedź Panie Marku.
Niestety, ale powód musi być inny niż wymienione w Knowledge Base.
Zapoznałem się z dokumentem KB 17796 i żadna ze wskazówek nie jest w stanie
mi pomóc:
Ad.1 Nie łaczę się w trybie jednoużytkownikowym lecz multiuser - więc
odpada.
Ad.2, Ad.3 Bazy startowane są poprzez ProControla i ProService w trybie
automatycznym wraz ze startem systemu. Ścieżki dostępu do poszczególnych baz
są na pewno prawidłowo ustawione. Nazwa programu (wykonującego podnoszenie)
to: _mprosrv.exe .
Zmienna ACCESS=all jest zdefiniowana.
Oprócz niej zdefiniowana jest także zmienna DLC=C:\DLC
Ad.4 O dash'u nie zapomniałem
Ad.5 Nie łączę się także przez ODBC, więc to też odpada.
Sprawdziłem już: ten sam komunikat mam także na Windows 2000.
Ręce opadają, już nie mam pomysłów.
Help me, please.
Darek Buczko
----- Original Message -----
From: "Marek Bujnarowski"
To: