Re: Progress, Unix, Linux

Czy ustawila Pani parametr -spin.
W systemach wieloprocesorowych powoduje zauwazalne przyspieszenie.

Pozdrawiam,
MWW

Łucja Bielas  on 05/16/2001 08:02:04 AM

Please respond to progress@zeto.bydgoszcz.pl

To:   progress@zeto.bydgoszcz.pl
cc:    (bcc: Michal Wachowicz/Largotim)
Subject:  Progress, Unix, Linux

Witam ponownie,

Jestem użytkownikiem aplikacji progressowej. Baza progressowa
wielowolumenowa ma prawie 6 GB. Całość jest na serwerze unix-
owym. Szybkość działania systemu jest niezadawaljąca.
Wiadomo, nowy serwer to duży wydatek.

Podaję szczegóły dotyczące mojego problemu.

Serwer: Compaq ProLiant 3000 z dwoma procesorami P II 500MHz,
              dyski 4x 18 GB w mirroringu i streeppingu,
               RAM 512MB.
Progress: wresja 9.1 - 45 użytkowników.
Unix: SCO Open Server 5.04
Baza była przeładowana rok temu. Bi bazy jest na innym dysku niż
sama baza. Rozmiar Bi 14MB.
Parametry servera bazy:
-B 28672 -L 18000 -Mn 1 -n 45 -s 1000

Pytanie:
Czy baza i aplikacja progressowa mogą działać sybciej na Linuxie ?
Czy warto zmieniać platformę z Unixa na Linuxa ?

Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

Łucja