Browser

Witam!

Mam pytanie dotyczące browsera. Czy jest możliwość, aby kolumnę, która jest
"enabled" zrobić "read-only" ? Chodzi mi o wersję 8, bo wiem, że w wersji 9
jest taka możliwość. Chciałabym po najechaniu na daną kolumnę uzyskiwać
informacje jakie to jest pole. Dlatego ustawiam kolumny jako "enabled" i
korzystam z current-column. A może jest inny sposób na identyfikację kolumn
?
Nie wiem, czy ktoś jest w stanie zrozumieć to co napisałam :)

Z góry dziękuję za wskazówki.

Beata
beata@ahoj.pl