Re: Upgrade struktury bazy u klienta

Wiem jak zaladowac strukture do bazy za pomoca load_df.p, tylko jak to
zrobic u klienta ktory posiada tylko licencje run-time za pomoca tego
programu ?!!!!

O ile dobrze pamietam, to licencja run-time również zawiera obsługę słownika danych progress'a (w której jest ta procedura),  tylko że przy instalowaniu progress'a trzeba było wybrać opcję pełnej instalacji a nie proponowanej przez instalatora.  Nie jestem tego całkiem pewien, ale coś mi się plącze po głowie, że tak w którejś wersji było. Warto spróbować.

Pozdrawiam,

Henryk Jusza               mailto:henju@pg.gda.pl
tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63