Re: Ładowanie struktur do bazy V9.1

 W wersji 7.3 progresa mozna było zastosować programik load_df znajduj±cy się w dlc/tty/prodict , natomiast w wersji 9.1 nie znalazłem nic podobnego.

Witam !
W tej wersji też jest, tyle że spakowany w bibliotece 'dlc/tty/prodict.pl'. Należy go wyciągnąć programem 'prolib' (zapewne również inne procedury, bo się wzajemnie wołają, może najlepiej rozpakować wszystko). Są spakowane również źródła  'dlc/src/prodict.pl'. Dla mnie było zsakoczeniem, że program 'prolib' obsługuje również programy *.p a nie tylko *.r, ale okazuje się, że można nim działać na jednych i na drugich.
Pozdrawiam,

Henryk Jusza               mailto:henju@pg.gda.pl
tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63