Re: Backup online.

probkup to skrypt/bat, ktory zawiera wywolanie _mprshut, a faceci z jajami nie
uzywaja ulatwien typu pliki .bat ;-))))

A wracajac do tematu... Jesli baza nazywa sie "sports" i znajduje sie w
katalogu c:\baza, a chcemy zrobic jej kopie w katalogu c:\kopia to:

c:
cd \baza
_mprshut sports -C backup online c:\kopia\sports.bak
cd ..\kopia
_dbutil prorest sports sports.bak

Ciekawy jestem, czy w dokumentacji Progress'a jest taki prosty przyklad, jak
powyzej.

Tomasz Judycki