Re: Jeszcze raz Report Builder

Przepraszam, zapomnialem o tym...

W dokumentacji jest opisane uzycie RB i to, co tam pisza, wlasciwie jest
prawdziwe. Trzeba to zrobic tak:

run aderb/_printrb.p(
    /*  1 RB-REPORT-LIBRARY    */   "nazwa biblioteki",
    /*  2 RB-REPORT-NAME       */   "raport w tej bibliotece,
    /*  3 RB-DB-CONNECTION     */   "-db .... -N TCP -H ... -S ...",
    /*  4 RB-INCLUDE-RECORDS   */   "O",
    /*  5 RB-FILTER            */   v_filter,
    /*  6 RB-MEMO-FILE         */   "",
    /*  7 RB-PRINT-DESTINATION */   "",
    /*  8 RB-PRINTER-NAME      */   "HP LaserJet IIIP",
    /*  9 RB-PRINTER-PORT      */   "LPT1:",
    /* 10 RB-OUTPUT-FILE       */   "",
    /* 11 RB-NUMBER-COPIES     */   0,
    /* 12 RB-BEGIN-PAGE        */   0,
    /* 13 RB-END-PAGE          */   0,
    /* 14 RB-TEST-PATTERN      */   false,
    /* 15 RB-WINDOW-TITLE      */   "Tytul raportu",
    /* 16 RB-DISPLAY-ERRORS    */   true,
    /* 17 RB-DISPLAY-STATUS    */   true,
    /* 18 RB-NO-WAIT           */   false,
    /* 19 RB-CUSTOM            */   "data = " + v_data +
                                    "~nwykonal = " + v_wykonal +
                                    "~ndata_wydr = " + v_data_wydr +
                                    "~npodtytul = " + v_podtytul
  ).

W zmiennej tekstowej v_filter mozna przekazac warunek (fraze WHERE) w postaci
tekstowej (czyli "z programu przekazać parametry do formularza w Report
Builderze"), zdefiniowane w RB-CUSTOM wartosci mozna uzyc w definiowanym
raporcie (nie pamietam juz, jak to sie wstawia, ale to nie jest trudne do
odnalezienia).

Z wyborem drukarki byl jakis problem, zamiast parametrow RB-PRINTER-NAME
i RB-PRINTER-PORT mozna podac pusty string albo ? i wtedy mozna wybrac.