Re: Podziękowania za przeszukiwanie wielu tabel

website wrote:

> Witam
>  Tak jak w temacie chciałbym podziękować Wszystkim
> za pomoc w sprawie
> Pytanie - jak w kilku tabelach wyszukać wystąpienie określonej wartości
>
> Piotr Zelek
>
> ------
> Strona WWW:     http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
> Obsluga listy:  listserv@zeto.bydgoszcz.pl
> Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
> ------

Piotrze,

/* szukaj.p */

FOR EACH _File, EACH _Field OF _File WHERE _Field._data-type =
"character":
  RUN piesek.p _File._File-name _Field._Field-name.
END.

/* piesek.p */

FOR EACH {1} WHERE {1}.{2} = "kotek":
  {1}.{2} = "piesek".
END.

Trzeba mieć licencję development, aby za każdym razem procedura piesek.p
byla kompilowana na nowo... To pierwsze rozwiązanie, które przychodzi mi
do głowy i chyba powinno działać... Nie wiem czy dobrze zapamiętałem co
mieliśmy osiągnąć, ale w powyższym przykładzie zamieniamy wszystkie
kotki na pieski i to tylko w polach typu character.

pozdrawiam
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 9 02-237 Warszawa